Otroligt

Jag var inne lite på face tidigare, för att ladda upp lite bilder som jag fann på minneskortet, som jag totalt glömt, haha :) sån knas jag är!

Men det var inte foto som jag skulle skriva om nu, samtidigt ser jag en gammal klasskamrat som uppdaterat sin status & det är helt otroligt hur vidriga människor kan vara :( det är oacceptabelt liksom.. Hon skrev om hur ledsen hon var efter det som hänt inatt, där var många som försökte stötta henne.. Jag har inte den bästa kontakten med henne numera, men det gick att läsa lite på kommentarerna.. Hennes pojkvän hade kommit hem inatt, väckt henne & berättat att han precis hade varit otrogen mot henne :( hur vidrig får man vara!! Och killen hade inte gjort det bättre, utan bara det sämre så hon slängde ut honom från sin lägenhet.. Hon ville inte ha med honom att göra mer, han brydde inte ens sig om att det tagit slut :O bara på ett sådant sätt märker man att en person inte bryr sig om kärleken ju.. Jag tycker synd om henne att hon fått hjärtat krossat på det sättet.. Det är otroligt (inte på ett bra sätt) att det finns så många som är otrogna mot sina flickvänner/pojkvänner, det är helt sjukt..

Nej, usch det finns inte en enda ursäkt för otrohet, inte i min värld i alla fall, där är otrohet oförlåtlig & oacceptabelt oavsett vad.. Det spelar ingen roll om man har haft ett bråk/tjafs, börjar tröttna på varandra osv för det ursäktar inte otroheten för det.. För då lämnar man den man är i förhållande med innan man springer till någon annan.. Många skyller på alkohol, världens mest dåliga ursäkt.. Man har gjort ett val när man går ut & är otrogen.. Det gäller även om man skulle fatta tycke / bli intresserad av någon annan, man fortsätter inte ens med att ses förrän man gått ur sitt förhållande.. Jag förstår inte hur folk kan såra någon de säger att de älskar på ett sådant sätt :O

Alltså, jag kan säga så här, jag är inte direkt rädd för att min älskling ska lämna mig, utan det som gör mig lite rädd är att han ska gå till någon annan, typ ha sex med någon annan eller falla för någon annan bättre osv.. Jag har inte det i tankarna, för jag vet att han inte skulle såra mig på det sättet eller göra något sådant men är man i ett förhållande så oavsett hur bra man än har det så finns alltid en liten rädsla att man ska förlora den man älskar på det sättet..

Det finns liksom personer som struntar i om någon har en partnern, den gör allt i sin makt för att få i säng personen ändå :( det är sjukt vad människor kan göra för att förstöra någon annans lycka.. Men sen gäller det också att personen i förhållandet kan stå emot frestelsen..


Jag är otroligt glad att jag har min älskling som håller sig trogen mot mig ;) jag älskar dig mitt underbara hjärta skulle han få för sig att göra något bakom min rygg, eller någon får honom till det, så har han ändå gjort det med eget val, men då behöver han inte tänka något mer på mig, för jag kan inte förlåta en sådan sak :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback