Obehaglig dröm :(

Det är nu tredje natten jag drömmer någon form av mardröm & inatt rörde den sig om älsklingen :( jag önskar så att jag aldrig hade behövt drömma det men är samtidigt glad att det inte var verklighet..

Jag var på väg hem till älsklingen för att överraska honom, han var inte hemma när jag kom dit så jag gömde min jacka & mina skor för att han inte skulle se att jag hade kommit dit. Jag släckte så det såg tomt ut.. Det tar en bra stund innan han kommer hem, men jag hör hur han vrider om nyckeln i dörren så jag snabbar mig in i klädkammaren, det skulle ju bli en överraskning.. Jag sitter där helt tyst medan jag samtidigt hör honom & en tjejs röst. Jag hör hur de små skrattar & hör lite av vad de tänker göra, men jag sitter ändå kvar där jag var.. En liten bit av dörren till klädkammaren var öppen så jag kunde se lite i sovrummet men de la inte märke till att jag fanns där.. Då ser jag hur de kysser varandra, tar av sig kläderna & ja, ni vet vad som brukar hända då, sånt som leder till sex :( jag hör hur de stönar & har sig, samtidigt som tårarna börjar komma nerför mina kinder.. Jag är så tyst som jag bara kan men till slut är jag så ledsen när jag hör & ser lite hur de fortsätter där i sovrummet.. Jag går ut, de båda ser mig men det som skrämde mig mest var att de såg så nöjda ut, speciellt älsklingen.. De struntade totalt i att jag stod där & såg hur min pojkvän knullade en annan tjej framför mina ögon.. Jag konfronterar älsklingen men han ber mig kolla så att jag kanske kan lära mig lite av den tjejen! Jag inser att vår kärlek inte betyder ett skit för honom, att han tydligen njuter av att knulla någon framför mina ögon, så jag tar mina saker & går därifrån.. Jag ser ingen skymt av älsklingen som kommer efter, jag kände mig som världens mest ensamma människa, jag känner mig lurad & förkrossad.. Jag sätter mig på gatan utanför, där jag sitter i någon timme tills den här tjejen behagar gå iväg.. Jag ser hur älsklingen kollar på mig med ett stort leende & vinkar åt mig, sen går han in igen.. Och tjejen ville jag bara strypa.. Några månader senare fick jag veta att hon blivit gravid & att de skulle ha barn tillsammans...

Där slutar min dröm, jag vaknar upp kallsvettig, skakar i kroppen & sitter i hörnet vid väggen i sängen :( jag tittar mig omkring & ser att det var en dröm.. Jag andas ut men kände ändå mig rädd.. För drömmen kändes så verklig, jag kunde riktigt känna hur hjärtat slog när jag såg de två tillsammans, hur hjärtat krossades på mig & hur ont det gjorde att se honom njuta av det.. Det var nog en av de mest hemska mardrömmar jag haft, den slår ut den med alla spindlarna.. Jag vill aldrig mer drömma något sådant..

Hur kunde jag ens få en sån dröm inatt!? Jag vet att det är en sjuk dröm, därför är jag otroligt glad att detta var en mardröm, kan inte föreställa mig hur det hade gått om detta hade varit i verkligheten... Jag vill inte ens tänka den tanken..!!



Kommentarer
Din Fredrik

Ush Vilken äcklig dröm. skulle inte drömma om att göra något sånt. Tror inte någon had ekunnat skada sig flickvän så illa

2011-02-23 @ 22:06:44
Nina

Nästan så tårarna kommer när man läser om den drömmen. Jag vet inte vad jag hade gjort om det hade hänt mig. Vill inte drömma en sådan dröm.

2011-02-24 @ 05:58:24 | http://ninisssen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback