Nu vill jag ...

... bara komma så LÅNGT bort som det bara går att komma.. Jag orkar verkligen inte mycket mer av detta, jag kommer snart att hamna på psyket om detta fortsätter, eller kanske inte riktigt på psyket men jag kommer inte fortsätta vara mig själv längre..

Jag mår verkligen inget bra, så det är ett under att jag ens stiger upp ur sängen om morgnarna, att jag går till min LIA, att jag träffar vänner, pojkvännen trots att jag mår som jag gör.. Vid det här laget så borde jag ha gått under, men jag kämpar ändå även om jag ibland bara vill ge upp & strunta i allt...

Hade jag haft pengarna så hade jag stuckit för längesen, bara få komma bort ett tag, sluppit höra hur mycket fel där är på mig.. Trött på alla som tar för givet att jag alltid ska finnas där, men som sedan behandlar mig som om jag inte vore någonting liksom..

Nu ger jag upp...!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback