Ni ska vara ...

... glada om ni hör av mig eller ser mig igen för nu har detta gått över gränsen :( jag mår verkligen inget bra av detta.. Så nu kan alla som tycker illa om mig glädjas av att mitt liv verkligen rasar ihop, snabbare än någonsin.. Jag är strax nere på botten, denna gången vet jag tyvärr inte om jag kommer klara att ta mig upp igen, jag är hemskt ledsen men detta ser ut att ha blivit katastrof..
Nej, detta är verkligen INGET rop på hjälp & det är heller inte så att jag behöver psykiatrisk hjälp.. Men ni kan också se hur det går när ni tar mig för givet & att jag en dag inte finns där...

Så har ni tur, så kanske ni ser & hör av mig igen :) nej, jag ska inte ta mitt liv, man kan försvinna på annat sätt med..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback