Nervös!

Jag vill inte tänka på det, men det finns ändå längst inne i huvudet på mig, men är det så konstigt då? Innerst inne så finns oron att där kan vara något, även om jag verkligen hoppas att där INTE är något!

Det är ca 24 dagar kvar tills jag ska dit igen, göra ny undersökning + det prov jag tyckte var obehagligt sist :S

Trots positiva tankar så finns nervositeten där :O det som kommer vara mest nervöst är efteråt, då man ska vänta på att få provsvaret på om där är något eller inte :S det är nog jobbigast..

Sist var jag ju så glad, att det mesta såg bra ut & allt & sen får man ett brev hem att där är cellförändringar & man ska in för fler tester osv.. Det var inte direkt så glädjande :(

Just nu ska jag inte tänka mer på det, det tar jag den dagen då det kommer, men det är inte nu (även om jag hade velat ha besked nu) nu ska jag ta vara på tiden innan dess, leva i nuet ;)

Oj, men shit vad jag har bloggat idag, men så blir det ibland, speciellt när man varit lite uttråkad denna kväll...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback