Natti Natti :D

Nu säger jag godnatt till mina läsare (om det finns några) för nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen & helt enkelt försöka sova mig igenom hela natten, förhoppningsvis utan någon mardröm..

Jag svettas som en tok, är så fasligt varm så jag kommer fasiken att sova utan något inatt & med enbart ett lakan om mig, annars kommer jag ju dö av värmeslag inatt.. Jag kokar snart upp..!! Haha!

Jag önskade att personen hade kunnat vara här nu, han visste precis vad han skulle säga & vad han skulle berätta för att man verkligen skulle tala om hur man mår från det innersta djupet.. Tyvärr finns inte personen i livet, men saknaden kommer alltid vara stor från oss alla :))

Önskar även att jag hade haft älsklingen bredvid mig nu när jag ska sova ;) men jag får istället krama om kudden...

Sov så gott :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback