Mp3 spelare :)

... Numera använder jag mig av denna mp3 spelare :) det är alltid så kul när man finner gamla saker, som man en gång har saknat :P haha! Den är helt okej, där är bra ljud, man kan ha jätte många låtar, video, bilder osv.. Den är smidig & lätt, väger inte alls mycket faktiskt ;)

Jag älskar musik, det går inte en dag utan musik i mina öron någon gång under dagen :) vad vore livet utan musik med i det? Haha! Däremot är inte vilken typ av mp3 spelare viktigt för mig, jag är nöjd så länge det går att ha många låtar, bra ljud & lätthanterlig! Villket denna är :D

Det är så att jag även har musik i mobilen, så jag varierar mellan de två + musik genom spotify när jag sitter vid datorn :) & det ska vara musik som är bra för mina öron, som jag kan tänka mig att lyssna på ;) jag tycker om den mesta musiken, men fastnar oftast snabbt om det är något jag gillar som jag hör :D

Jag har även två andra mp3 spelare, om det är någon som känner att den är i behov av en :) jag har ju ingen nytta av de, hehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback