Mobil :)

Mellan i söndags eftermiddag & måndag förmiddag så hade jag ingen mobil :) den första timmen kändes det lite jobbigt, då förstod man snabbt hur beroende man egentligen är av att ha en mobil.. Men sen blev det bättre, till slut kändes det nästan skönt att vara utan en :) visst, det var tråkigt att inte kunna skicka sms eller prata i tele med älsklingen, men samtidigt var det skönt utan en mobil..

Men det var faktiskt lika skönt igår förmiddags då jag hade en mobil igen :D nu kan man få tag på mig genom mobilen igen :) dock har jag lite svårare att skicka sms fram till fredag, det är inte gratis för mig & jag har inte hur mycket pengar som helst kvar på telefonen heller, så jag får prioritera :P kan ju inte ladda mobilen än :( känns lite trist, men då får de som ringer gratis till comviq eller så ringa mig istället, hihi ;)

Jag kan klara mig utan mobil, men jag erkänner att jag är en mobilnörd ;) men det står jag också för, tar inte illa upp om någon annan säger det till mig heller, för 95% av Sveriges befolkning är faktiskt mobilnördar...

PS. Nej, mobilen på bilden är inte den jag har nu, detta är den jag hade innan, haha!

Jag är riktigt nöjd med den jag har NU, den är jätte lätt att använda, den väger knappt någonting, den är lätt att skriva på osv.. Liten & bra för mig :) älsklingen sa att hans syrra har likadan mob, det visste jag inte men där ser man ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback