Mitt Allt <3

För världen är du bara någon men för mig är du hela världen

Du gjorde mitt 2010 till det bästa år någonsin & det kommer jag aldrig att glömma ;) du har förändrat mig till en sån mycket bättre person, du har fick mig att tro på kärleken igen ;)

Du är min dröm, min vardag, min stora kärlek, min rätta, mitt liv, mitt allt, min framtid du är verkligen det bästa som har hänt mig!

Du har varit min i snart 10 månader, jag känner starkare för dig varje dag som går & tillsammans är vi starka & vår kärlek övervinner allt, ingenting kan få oss att gå isär!

Alla har inte det perfekt hela tiden, men det innebär inte att kärleken förändras för det, eller att känslorna blir mindre.. Sånt gör ett förhållande starkare! Vi har kommit varandra närmre, jag är såå otroligt glad & lycklig att du är min.. Jag är riktigt sjukt förälskad i dig de är du som ska vara med mig livet ut, ingen annan! Förlorar jag dig, tappar jag tron på kärlek helt..

Tack för att du finns där nu när jag mår som sämst, att du orkar med mig förstår jag inte :O men jag hade gjort samma sak för dig, det finns ingenting (jo bara en sak) som kan få mig att lämna dig, jag älskar dig för mycket & jag har det så bra tillsammans med dig, jag har aldrig haft det bättre.. Jag kände bara för att skriva detta, för jag vet att DU behöver höra det nu ;) längtar såå mycket efter dig så du kan inte ana, hihi..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback