Mardrömsnatt :(

Godmorgon alla som läser här ;) hoppas ni har sovit gott inatt & vaknat av den härliga sol som iaf finns i Malmö för tillfället :)

Inatt har jag verkligen sovit dåligt, det har varit rena katastrofen.. Jag hade värsta mardrömmen om att jag förlorade det jag nämnde sist i bloggen igår :( bara tanken av att mardrömmen kommer upp i huvudet när jag skriver detta inlägg får mig att må illa, tänk om mardrömmen snart blir verklighet, att den dagen är nära nu? Jag kanske helt enkelt får förbereda mig på det, för det jag fick veta innan jag skulle sova (efter jag stängt ner datorn osv) gjorde mig ännu mer rädd för det...

Jag sitter just nu i en ekonomikris, som gör mig rätt så deprimerad :( det påverkar också mitt mående till det sämre :( *ledsen*, men jag får försöka ta mig ur den på något sätt, har ett alternativ till det, eller två egentligen men vi får helt enkelt se hur detta löser sig..
Den ekonomiska krisen innebär att min period av gratis har nu tagit slut, dock har jag lite pengar kvar men de tar snart slut så då vet ni varför jag inte kan skicka några sms.. Jag har gratis tillgång till internet (facebook) i mobilen, men jag är inte den som MÅSTE uppdatera status & kolla face, så jag försöker låta bli det.. Jag har liksom min dator till sånt ;) jag är inte beroende av min mobil, som så många andra jag känner :D haha!

Nu ska jag käka lite frukost (även om jag inte har aptit), sen ska jag duscha lite & sen får jag se vad dagen har att bjuda på ;) see ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback