Många planer :)

Jupp, nu finns det många planer inbokade i huvudet på mig :) nu ska de planerna bara bli verklighet med :) & det tänker jag se till att de blir med :D f.o.m denna veckan kommer jag att ta vara på all tid jag har, alla möjligheter jag får & chanser som kanske bara dyker upp en gång :) jag tänker minsann inte gå miste om någon tid med folk som betyder mycket för mig ;) sen är det upp till de personerna med om de också tar sig tid för mig :) det är inte bara jag som ska offra mig hela tiden... Trots att jag har min LIA hela veckorna så kommer jag ta mig tiden, för vill man verkligen något så finns tiden till för det :) annars vill man inte om man inte kan offra sig ibland :P

Där finns så mycket jag skulle vilja göra, men det går enbart att göra lite av det nu p.g.a att jag faktiskt är fattig :( eller nästintill i alla fall, inte helt men snart så är jag.. Men de planerna kommer längre fram, jag lever liksom i nuet, även om jag har planer på vad jag vill göra så lever jag nu, eftersom man aldrig vet vad som kan hända & livet är för kort för att bara slarvas bort :)

Om det sen finns folk som istället väljer att strunta i mig, så är det deras förlust, inte min :) men jag tänker liksom inte vänta på folk som aldrig tar sig tid ändå! Då lägger jag min energi & engagemang på någon annan...

Älsklingen är en av de jag verkligen kommer ta vara på tiden med, likaså min närmsta vän & min andra nära vän :)) ni betyder mycket för mig, men då får ni också visa samma sak tillbaka :)



Kommentarer
Nina

Jag ställer gärna upp och visar det med. :) Finns här oavsett, behöver också höra när tiden finns för att ses. ;)

2011-02-08 @ 05:18:49 | http://ninisssen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback