Luktar gott :D

Älskar Softlan Ultras sköljmedel :) kläderna luktar såå gott när man använder det & kläderna blir mjuka av det ;) hihi.. Jag använder alltid det (eller för det mesta), det kan ingen få mig att sluta med :P

Jag håller på att tvätta, inget roligt men jag måste & de kläder som inte hänger i torkskåpet, som jag hängt inne i lägenheten, de sprider doften omkring sig :) hehe!

Jag har använt mig av många olika sköljmedlen, men jag kan även vara lite kräsen med det, sköljmedel som luktar för starkt går bort direkt ifrån min tvätt, jag klarar verkligen inte av när det är för starkt, haha!

Sen beror lite på vad man har för tvättmedel också, det måste gå ihop med sköljmedlet ju :P om ni förstår vad jag pratar om ;)

Bland alla Softlan Ultra så har jag min favorit som luktar såååå gott ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback