Livet <3

Trots att jag är i en ordentlig svacka så är mitt liv okej ;) jag har nog aldrig haft det så bra som jag har det :D & det är jag riktigt glad för!

Jag har min underbara familj, även om vi inte alltid är sams, så håller vi ihop, vi är starka tillsammans & ingen ska någonsin kunna få splittra min familj <3 den bästa är helt klart mamma, som har stått ut med mig i 25år, hon är guld värd & jag älskar henne jätte mycket <3

Älsklingen är mitt liv, mitt allt <3 vad skulle jag ha gjort utan honom ;) han är det bästa som någonsin har hänt mig & betyder allt för mig.. Utan honom finns det ingen kärlek, inget liv! Älskar honom över allt annat, vill inte ha någon annan än honom ;) du & jag hjärtat :D

Jag får inte heller glömma nämna mina absolut närmsta vänner Nina, Christoffer & Natascha :) som jag tycker mycket om & som är vänner för livet ;) önskar bara att det fanns mer tid att ses, något som går att ändra på :P hehe!

Utan dessa personer som jag nämnt, så hade inte mitt liv haft någon mening :( även om jag ibland önskar jag hade mer pengar att göra saker för så har jag ändå min familj, älsklingen, mina vänner som är värda mer än vad pengar någonsin kommer att göra + att jag snart har min efterlängtade utbildning klar & examen :D sen förhoppningsvis kommer jag in på andra utbildningen.. Min framtid ser väldigt ljus ut :) nu är målet att må bättre psykiskt så att jag kan känna mitt liv ännu mer underbart ;) hihi.



Kommentarer
Nina

Jag vill alltid finnas där för dig min söta vän. :) Roligt att du uppskattar vår vänskap. Håller med om att vi behöver mer tid för varandra.. <3

2011-02-24 @ 18:22:44 | http://ninisssen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback