Lite rädd ...

De som har följt min blogg vet om att jag mått dåligt ett tag nu av olika anledningar.. Jag har INTE mått så dåligt att jag har velat ta livet av mig (det är jag för feg för, haha) men jag försökte något annat igår förmiddags :(

Jag har forftarande smärtan längre ner i magen, som jag har levt med sen i början av dec :( ska snart tillbaka för nya prover, förhoppningsvis ett svar med.. Så länge har jag fått smärtstillande tabletter..

Igår förmiddags var jag så ledsen, jag kunde inte sluta gråta, jag var riktigt kass & smärtan i magen kände jag av.. Jag tog en smärtstillande, men det slutade inte med en.. Vips som det var så hade jag tagit sju stycken, innan älsklingen tog de resterande i min hand & gömde dem..
Nej, jag försökte inte ta mitt liv, verkligen inte.. Jag ville bara få bort smärtan jag kände i kroppen, smärtan i magen, den smärtan jag just då kände i hjärtat.. Jag vet att det var dumt att göra så, men jag var inte ute efter att skada mig själv.. Jag tog sju stycken men kände ändå inte av något i kroppen, inte det minsta mer än att smärtan i magen försvann.. Den andra smärtan fanns kvar :( jag la mig i sängen för att vila en stund.. Sen kändes det lite bättre igen :)

Jag mår fortfarande dåligt, det går liksom inte bort över natten.. Jag hoppas verkligen att jag kommer få må lika underbart bra som jag gjorde hela hösten :D jag vill inte behöva må som jag gör.. Dock ser jag hellre att de som står mig nära mår bra & har de bra innan jag riktigt tänker på min egen hälsa.. Och just nu är där två som står mig nära som jag faktiskt är orolig för, att de kommer göra något dumt :( jag vet inte hur jag & mitt mående hade tagit det..

Nog om detta, en slutsak, om jag hade försökt ta mitt liv så hade jag använt mig av något mer skadande, inte tagit tabletter som ändå inte gjorde något, haha! Jag blev lite rädd igår, sen drömde jag en mardröm om det, så jag lär nog inte göra om det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback