Kunde slutat illa ...

Det var minsann nära ögat, haha :P jag skulle skicka ett mail till min lärare att alla mina uppgifter är inskickade så att jag får lov att tenta :)
Jag loggar in på fc, öppnar brevlådan & var nära på att öppna mailet med en röd flagga på :P haha! Vilken tur att jag inte gjorde det, för det får man bara öppna då vi ska börja med tentan :S så där hade jag en fruktansvärd tur, annars hade jag fått sitta med tentan nu inatt & det är inget jag hade velat.. Men mailet är orört så det öppnar jag när jag känner för imorgon :) jag kan öppna det när jag vill, för hon kan se när man öppnar det på historiken & sen har vi ett visst antal timmar på oss, så kan hon se när vi öppnar & skickar in tentan :) så att vi inte överskrider tiden, hehe!

Jag känner redan på mig nu att tentan kommer att gå bra :) tänker inte lyssna på tjockhuvudet som sa åt mig att jag kommer kugga på tentan :( det kändes lite men inget jag tar åt mig av det, för då borde personen själv sätta sig ner & skriva en av våra tentor så kan personen få känna på hur det känns.. Ni tror det är så enkelt, att enbart "läsa på" inför en tenta, hahaha! Imorgon efter min tenta ska ni eller speciellt du som & andra som sagt saker till mig om tentan, så ska ni få läsa en sak :) så kanske ni aldrig säger så till mig igen!! Oavsett om ni menar det eller inte, så är det inget man vill höra om en så avgörande tenta liksom...

Nu ska inte jag blogga mer, utan nu ska jag betala ett par räkningar, eller om en stund när pengarna kommer in på kontot, jag får väl glädjas de få minuterna för sen försvinner pengarna lika snabbt igen.. Jag hatar februari månads betalning, är snart lika fattig igen.. Jag skiter snart i räkningarna alltså, haha! Nä, men känns så!

Sov så gott :) hinner blogga innan tentan, men även efter jag är klar :D Natti Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback