Kort dag :)

Det var skönt med en kort dag :) imorgon är man ledig & ska njuta av den tiden tillsammans med älsklingen ;) hihi.. Idag har jag hjälpt en av dem boende helt själv, gjort frukost till dem & sen hjälpt två av dem andra tillsammans med en ordinarie personal :) där var även en som gick bredvid eftersom han tydligen var bokad på den andra avd igår kväll.. Han frågade lite vid frukosten & jag sa att han kunde hjälpa till att mata den ena som behövde det :) idag har jag känt mig lite som en ordinarie personal :P nu har jag riktigt kommit in i det & min handledare tycker jag är jätte duktig :D även annan personal har frågat om jag har jobbat inom vården tidigare :) hehe! Men det känns kul att de ser att jag kan jobba inom vården, att jag har erfarenheter från det innan :) hihihi.. Men det visste jag dock redan innan jag kom dit, haha!

Efter frukosten, så fick jag lov att gå hem :) skulle ju vara ledig i eftermiddag för det tar jag igen på min lediga dag nästa vecka :) så jag åkte till Hyllie för att ta bussen där ist, vilket gick fortare än att vänta på 34an som precis hade kört förbi mig, hehe!



Kommentarer
Nina

Roligt att de såg att du kan din grej. Hoppas att det går bra för dig. :)

2011-02-10 @ 07:14:23 | http://ninisssen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback