Kanske inte så bra ... Eller ...

... jag vet inte riktigt hur jag ska tolka detta nu :O jag fick en tillsägelse att gå upp lite i vikt, så en gång i veckan ställer jag mig på vågen. Jag missade förra veckan, men nu har jag gått ner 3kg :( ska jag tolka det som bra eller mindre bra & hur ska jag göra nu??

Jag äter faktiskt mat, så detta måste nog bero på mitt mående för annars borde jag väl inte gå ner, eller jag har visserligen haft problem med det sen 2008, men ändå liksom :O

Dock ser inte jag mig som smal, jag tycker inte att jag är något smal, så för min del så gör de inget att de kilona försvann & mer får gärna försvinna också :) inte mig emot, haha! För när jag ser mig i spegeln eller foto, så ser jag inte den smala jag som alla påstår jag är eller så har de fel på ögonen, haha!

Jag får väl se vad vågen visar nästa vecka, hoppas på något bra dock :) återstår att se, är en vecka till dess, hihi :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback