Jaha

Då får man alltså vänta en månad till innan man kan leva livet & kunna göra något... Mitt liv känns så tråkigt, jag kan inte ens gå ut & fika, jag kan inte göra någonting med mina vänner, inte ens med älsklingen så hur kul blir det numera!? :(

Det skulle inte förvåna mig om älsklingen tycker det eller jag är tråkig för att jag inte kan göra något, jag har inte ens pengar till något..!! Jag tycker inte synd om mig själv, jag blir bara less på att inte få lov att göra något, något som jag tycker är skoj ju.. Så det kanske är bäst om man undviker folk fram tills nästa gång jag får pengar, då har man lite över i alla fall..

Detta & mitt liv suger totalt just nu :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback