Jag är rädd :( ....

... att jag nu kommer förlora det som betyder mest för mig i mitt liv :( bara tanken på att det kan bli så får mig att skaka i kroppen av rädsla & oro.. Jag vet inte hur jag kan göra för att det inte ska hända, men om jag mår dåligt nu så kommer jag må ännu sämre om jag förlorar det.. Jag tar på mig allt, jag är den som redan ligger ner så jag kan ta ALLT på mig, så behöver ingen annan må dåligt för något..

Jag vill inte ha denna känslan i kroppen, jag vill inte sitta här & skaka av rädslan, tanken gör mig ledsen & jag vill inte ens tänka den tanken.. Jag kommer gå under helt om detta nu inträffar.. Jag vet inte vad jag ska göra, eller ta mig till, men det är inte enbart jag som ska vara rädd för det, eller visserligen så är det bara jag, men hur ska man annars känna då? :O

Nä, jag ska väl bädda in mig så mycket jag kan i täcket, lägga mig i sängen & helt enkelt försöka sova (vilket kommer vara omöjligt med denna rädslan hos mig), hoppas på att morgondagen blir bättre, men det återstår att se det med.. För tydligen är det inte jag som fick mig en tankeställare efter idag så nu kom rädslan ännu mer.. Det är andra gången det funnits en ordentlig tankeställare & ingen av gångerna är från mig :O vad säger det?? Att jag nästan med säkerhet förlorar det som får mig att vakna om morgonen, som får mig att se ljusare på framtiden, det som får mig att våga drömma & hoppas.. Snart slocknar det & då är det minsann kört :(

Jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu :((((



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback