Jag är inte ...

... NORMAL som kollar på Big Brother :P haha, men visst jag har väl ändå aldrig varit normal annars heller, men man det programmet är fan helt sjukt.. Det har inte ens gått en vecka & två har redan varit nära på att lämna huset, haha! En p.g.a abstinens & den andra för utbrott p.g.a annan deltagare.. Men seriöst!? Man kan inte mer än skratta, haha!

Jag vill fan inte se programmet, men ändå så gör jag det, det märks att jag verkligen inte är normal :D men såå skönt att jag slipper se programmet imorgon för då ska jag på bio med älsklingen, så jag missar det :D yey! Så desperat är jag inte så att jag MÅSTE se det varje dag! Om jag så missar ett eller flera avsnitt så är det fan inte hela världen liksom.. Nej, jag tänker definitivt inte betala ett skit för att se det på internet, no way att jag är så förbaskat korkad.. Att jag kommer se det ibland är sin sak, men jag måste inte följa det & veta allt, hahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback