Ibland ...

... kan bli orolig även om det inte finns någon anledning till det :O jag är en person som ibland får den känslan i kroppen, även om jag faktiskt inte borde känna av det.. Ibland är det störigt & ibland är det normalt & visar att man bara är mänsklig med känslor.. Imorse när jag vaknade hade jag en oroande känsla som spred sig genom hela mig på ett rätt obehagligt sätt.. Den känslan har nu dämpat sig lite, men jag känner mig rätt nere idag & då brukar oron finnas där :O

Halsen gör ont & det typ bränner till hela tiden :( absolut inget roligt, speciellt inte när man ska på LIA om några timmar :( men vi får se hur dagen slutar & hur det kommer att gå.. Men det ska nog gå bara bra :D jag är inte den som viker mig för minsta lilla liksom.. Då skulle jag inte ha jobbat hela sommaren & inte haft mina studier kvar :P

Nu uppdaterar inte jag mer förrän jag har slutat & kommit hem igen :) just nu ska jag plugga på som bara den, innan det är dags att bege sig hemifrån :) ha en fortsatt bra dag allihop :) hörs ikväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback