Hon är inte min vän längre...

Jag kommer aldrig mer att se bakåt på våran vänskap, jag tänker minsann inte stå kvar & ta emot mer skit från henne nu! Jag har alltid funnits där för henne, jag har förlåtit mycket, jag har lyssnat på henne osv.. Hon var mycket bättre vän tidigare, vad som har hänt med henne vet jag inte :( eller så är jag väl inte en vän som är fin nog i hennes ögon bara för att jag inte har det senaste som alla andra har..

Jag har inget illa att säga om henne, men jag önskar bara att tjejen kan öppna sina ögon & se vad hon håller på med, hon sveper själv bort sina riktiga vänner en efter en med sitt beteende, att hon måste sluta ta sina vänner för givet, att de alltid kommer finnas där osv.. Nu har hon ju förlorat en vän :( & jag tänker inte gå tillbaka heller..

Men hur hon kan gå & tro, säga till sin pojkvän att jag skulle vara avundsjuk på henne är bara skrattretande, hon har INGET som jag skulle vilja ha/strävar efter nämligen.. Inte en chans :) hur kan jag vara avundsjuk på en människa som inte ens har någon utbildning, som tar illa vid sig om någon tycker illa om henne, som måste vara omtyckt av alla, som köper det nyaste som alla andra med har, som glömmer bort sina vänner, som snackar skit till sin pojkvän, som går bakom ryggen på en & låtsas vara ens vän??? Skulle jag vara avundsjuk på en sådan människa?? Verkligen inte en chans att jag är...

Hon märker inte det själva, men hon är väldigt beroende av vad andra tycker om henne! Hon är kaxig på facebook, skriver saker för att få sympati från andra, för de ska tycka synd om henne men i själva verket så spelar hon ett dubbelspel, för att framstå som bättre & andra sämre!

Jag baktalar inte henne, för hon var en super go vän som jag verkligen litade på, men tji fick jag för det :( jag hoppas för hennes eget bästa att hon snarast inser att materiella saker inte är viktigare än hennes vänner, jag hoppas att hon inte är likadan mot sin pojkvän, för då kommer hon snart leva ensam.. Hon har redan på kort tid förlorat vänner, nu försvann en till (jag).. Bryr man sig inte borde man inte ha vänner, men tänk på det som är mer viktigt än pengar & nyaste sakerna osv...




Kommentarer
Nina

Vem handlar detta om?

2011-02-17 @ 06:10:00 | http://ninisssen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback