Gästinlägg från din vän Nina <3

Du är en vän jag känt i många år och som står mig nära och kommer göra så länge till. Tydligen har du och jag känt varandra sen ungefär 10 år tillbaka. Det är många år och fler år kommer det att bli. :) Jag älskar dig min vän och du betyder så otroligt mycket för mig.

Vi har en fin vänskap som betyder mycket för oss båda och som är stark nog att ingen kan få oss att gå ifrån varandra.

Vi träffas inte så ofta, men det betyder inte att vi inte ställer upp för varandra för det. Jag älskar dig så mycket och är så glad för att jag har dig som min vän.

Idag ska vi på Disney On Ice och det ska bli roligt. Utan dig vet jag inte var jag hade varit idag. Det betyder så otroligt mycket för mig att du vill ställa upp för mig. Du är den enda utanför min familj som står mig närmst och min fästman Don.

Utan dig, Dons och min familjs stöd hade jag inte varit den jag är idag. Ni betyder så fruktansvärt mycket för mig! <3 Ni är underabara personer. :)

Skriver ett gästinlägg snart igen som lite uppmuntran. :) Fick lite hjärnsläpp nu.. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback