En vecka till ...

... som lider mot sitt slut :) men det är shit vad tiden bara springer iväg! Det är helt sjukt att det redan är söndag & denna veckan har varit både bra & mindre bra faktiskt.. Det är lite händelser som har inträffat, sen finns det saker som har varit bra, men mestadels mindre bra!

Men det är inte mycket att göra åt det nämligen, utan det är bara att bita i det sura äpplet & gå vidare med livet ;) det finns så mycket mer att uppleva, att man inte ska behöva gå miste om något! Nu är det iaf en kommande vecka där man inte behöver tänka på att plugga :D utan fokusera sig på LIAn & sen att man ska åka iväg..

Snart så kommer man även att befinna sig här, där detta foto är taget ;) - aug 2009! Där kommer jag spendera nästan fyra dagar, tillsammans med personer jag inte ser så ofta, men som är helt fantastiska :) det brukar vara roligt när vi är där, man brukar få skratta mycket, det brukar vara helt annorlunda att vara där :)

Visst, miljön är mysigare, det är lugnare, friskare, helt annorlunda än Malmö stad, men trots allt det så kommer jag aldrig att flytta dit, det är alldeles för långt ifrån älsklingen, familjen & mina vänner :)

Jag både ser framemot & inte gör det att åka igen, det har sina anledningar till varför, men det löser sig nog!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback