Dröm vidare :P

Helt seriöst, snart förstår jag mig inte på vissa folk hur tänker dem egentligen!? Varför ska man behöva ha den senaste mobilen, nyaste kläderna, finaste möblerna etc för att vara värd något i denna värld? Jag förstår inte hur folk kan vara beroende av vad andra tycker & tänker om dem, att har man inte det jag nämnde så tycker de inte om en det är fan helt sjukt att det är så i dagens samhälle..


Jag fick ett erbjudande om att teckna ett abonnemang billigt på en Iphone :P haha, jag skrattade för detta är femte gången de frågar mig nu & de får ett starkt nej varje gång :) jag skiter fullständigt i Iphone, jag vill inte ha en & kommer aldrig vilja det heller, så nu hoppas jag inte de frågar mig igen för då kommer jag få spel..!!

Personligen är det inte min smak av telefon & sen det värsta av allt, det är så sjukt tråkigt att ha en mobil som typ alla andra har med :( var man än är så ser man människor med en Iphone i handen, haha! Finns många telefoner som är MINST lika bra som de, men det är som sagt nästan ett "måste" att ha en Iphone i dagens samhälle.. Jag är inte ett dugg avundsjuk om ni nu skulle tro det, för jag skulle aldrig i mitt liv lägga ut pengar på en sån telefon.. En mobil är till för att kunna ringa & skicka sms, även ta lite bilder osv... Varför ska alla ha en Iphone, när dem flesta ändå säljer de igen!? vad är då meningen med telefonen!?

Detta inlägg är inte pikat mot någon, jo kanske en person men hon vet redan om det & hon höll bara med för hon vet själv hur en människa kan bli beroende av sin Iphone! Varför finns datorerna, varför har man en dator när man ändå sitter & surfar från sin mobil!?

Att jag kommer in på detta med Iphone är för gubben som frågat mig fem gånger nu sa senast "Det är klart du ska ha en Iphone precis som alla andra" WTF!!! Nej, jag vill absolut inte ha någon som alla andra har, jag är nöjd med det jag har, jag behöver inte ha det senaste för att vara lycklig ;) Det finns saker som är mer värdefulla i mitt liv än dyra materiella saker & den åsikten står jag för..!!

Alla som har en Iphone är INTE det, men dem flesta blir fan kåta av sin telefon, det är bara att öppna ögonen så ser ni det, det är de själva som inte märker det :) skryt inte för mig att ni har en Iphone för jag tar inte åt mig av det, jag är nöjd med den mobil jag har, den är perfekt att skicka sms från & bra att ringa med, det räcker för mig :))

DET ÄR UPP TILL VAR & EN VILKEN MOB MAN VILL HA, JAG BRYR MIG INTE VEM SOM HAR EN IPHONE ELLER INTE, MEN KOM ALDRIG TILL MIG & SÄG ATT JAG INTE SKULLE VARA VÄRD NÅGOT BARA FÖR ATT JAG VÄLJER ATT INTE HA EN TELEFON SOM ALLA ANDRA HAR, JAG ÄR INTE SOM ALLA ANDRA, FÖR DET ÄR EN MOB GÖR ALLT ANNAT ÄN VAD MAN BEHÖVER LIKSOM.. Varför ha en dator när man använder mob till att uppdatera face, ladda upp bilder, skriva blogg, kollar mail, sitter på msn osv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback