Det ser ut som ...

... att jag nu ska stänga ner datorn, göra mig klar för att krypa ner i sängen under det varma täcket ;) hihi.. Om jag ska vara ärlig så är jag lite rädd för att stänga ögonen & sova.. Tänk om det kommer någon liknande dröm inatt :O jag vill kunna drömma om något fint, kunna få sova gott, vilket jag inte har gjort på tre dagar nu :(

Jag får väl övervinna rädslan att somna just nu, helt enkelt chansa på att jag inte drömmer fler mardrömmar nu & får sova nattens alla timmar, det lär jag behöva inför morgondagen!

Önskar så att jag hade haft älsklingen här hos mig, få känna hans närhet & trygghet ;) älskar dig min underbara skatt, nu & för alltid ;)

Natti Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback