Det kändes :(

Bara för att jag har min åsikt om att jag tycker insidan är viktigare än utsidan när man träffar någon så klassas jag som "ful" :( jag kan inte hjälpa att det finns snygga tjejer & killar men som är svin till personer, att någon vill ha en sådan kärlek är deras bekymmer.. Men jag ser hellre att personen är underbar som person, verkligen tar kärleken på allvar & älskar en för den man är osv än att den är världens snyggaste... Jag kan inte hjälpa att jag känner mig ledsen när folk ENBART går efter utseendet & sen har de mage att klaga på att de aldrig finner den riktiga kärleken, haha!

Det som kändes lite var faktiskt ett sms jag fick : "Konstigt då att jag är med dig, du är väl ingen 10 poängare." hur kan man ens skriva en sådan sak till sin flickvän, när man i verkliga livet säger att hon är den finaste i världen? Jaja, ursäkta men det kändes faktiskt lite, sen påstå att han skrev det bara för att jag tycker min åsikt om utseende.. :O
Jag skulle aldrig kunna göra eller säga något sådant till honom.. Jag ser honom som den snyggaste i världen, jag kollar inte ens på andra killar, jag älskar honom över allt annat & det är han jag vill dela mitt liv med..

Aja, det är inte min förlust så!



Kommentarer
Din Fredrik

förmedla till hela världen vet jag

2011-02-11 @ 22:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback