Det går ändå ...

Jag har känt mig lite nere efter nattens dröm, den kändes ju så obehagligt verklig så det finns inte.. Nästan som om det hade hänt, men att jag inte mindes hur jag kom till mitt rum där jag satt skakandes :O men var inte oroliga, min älskling har inte gjort något sådant mot mig, för detta var bara en hemsk mardröm..

Men även om jag känt mig nere, sen har jag fortfarande ont i halsen, känner inte mig helt kry så har jag lyckats plugga en hel del idag :) det känns skönt även om man hade velat ligga nerbäddad hela dagen / kvällen i sängen.. Jag har dock druckit mycket te med honung i som brukar hjälpa när jag känner av halsen, suttit varmt klädd i myskläder & pluggat :D
Även om man studerar på distans så finns det inget som heter sjuk, för man måste ändå orka plugga & hinna klart med uppgifterna i tid, så är det med dagens studier, speciellt på högskolan..

Jag känner mig lite snurrig av dagens studier, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback