Desperate Hosewives :))

Om det är något program som jag faktiskt älskar så är det minsann Desperate Hosewives :) de är grymt bra :D jag bara älskar att se på de, hehe! Det är alltid något som händer, dramatik, sorg, tårar, skratt, kärlek, knasigheter osv.. Det är spänning för det mesta :) & man har två favoriter bland hemmafruarna & den ena är vimsiga Susan :) jag gjorde ett litet test om vem av hemmafruarna man har en likhet med & jag fick just henne, vilket faktiskt stämmer bra :) jag själv är en vimsig & klumpig person men underbar & bryr mig verkligen om andra ;) sen har jag en annan favorit till av fruarna, hehe..

Det är en favoritserie & har alltid varit :)) om du är en av de som tycker om Desperate Housewives, vem är din favorit & vem är du mest lik??? :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback