Denna tjejen ...

... säger nu Natti Natti till er kära läsare :) hon ska nu bädda ner sig i sängen, starta en film & titta på innan mina ögon slocknar för nattens timmar i sömn!

Under dagen som har varit så har jag kommit underfund med ett par saker, för er som känner mig, verkligen bryr sig, så finns där ett litet "brev" eller en lapp som ni kan få läsa om ni känner för det, den kanske berör en del, medan andra totalt struntar i det. Jag måste även försöka finns någon liten fin bok som ser ut som en dagbok att skriva av mig lite i, det är så att den jag har gick sönder, sidorna trillar ur, om någon vet vart man kan finna en liten dagbok till ett billigt pris eller har någon över så säg till ;) uppskattas!

Och stort tack till Nina för lite uppmuntran på face chatten innan ;) & stort tack till älsklingen min för allt stöd imorse under nervsammanbrottet, tror det hade slutat värre om det inte vore för dig ;) jag kommer att gottgöra dig för det, var så säker på de ;) hihi..

Sov nu så gott :)



Kommentarer
Nina

Jag finn gärna för dig. Är så glad för att du finns. :) Så gärna ställer jag upp för dig vännen min. ;) <3

2011-02-27 @ 13:35:48 | http://ninisssen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback