Dagen slut :)

Som jag nämnde i dagens första inlägg så har jag alla hjärtans dag året om, inte bara på en speciell dag ;) därför jag inte firar med något speciellt denna dag, tyvärr.. Det har jag aldrig gjort för jag har alltid spenderat alla hjärtans dag med någon vän, förutom förra året då jag var med en tjejkompis men gick sedan iväg på annat håll & hon på sitt :P

Kvällen blev dock inte som vi hade tänkt oss, men det var en del mys ändå med älsklingen min ;) kvällen bestod av större delen mysigt hemma hos mig, där även min mamma var hemma :) jag är glad över att se hur bra min mamma & min älskling kommer överens med varandra.. :) mysigast var när vi låg i min säng & bara snackade med varandra, gamla minnen & lite annat ;) sen åkte han hem..

Jag tänker bara uppdatera lite om kvällen, för jag ska alldeles strax krypa ner i sängen & sova, börjar liksom 7 imorgon igen :( suck, men på onsdag ska jag minsann unna mig själv en liten sovmorgon :D imorgon ska jag tillbaka till den vanliga avd jag brukar vara på :D det ska bli skoj, saknade avd lite när jag var ovanför på besök idag :P hehe!

Jag hoppas att de som verkligen bryr sig om alla hjärtans dag har haft en bra dag, med mycket kärlek & mys <3

Nu kryper jag ner i sängen & drömmer mig bort ;) Natti Natti



Kommentarer
Nina

Vi hade en underbar dag. Don hade inget jobb, så han hann att boka bord på en mysig restaurang och jag fick biljetterna på morgonen innan jag skulle iväg till jobbet. Restaurangen fick jag besked om under dagen när jag var på jobbet. Det blev väldigt mysigt hela dagen. Visste inte att han hade planerat hela dagen. Jag jobbade, Don var ledig.

2011-02-16 @ 07:43:12 | http://ninisssen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback