Brrr kallt :(

Fy sjutton vad det ska blåsa ute då :( & inte nog med det, det är ju så fruktansvärt kallt att kylan går rakt genom kläderna! När jag gick utanför källar dörren i måndags höll jag på att dö, ville bara gå in igen så kallt som det var.. Tisdagsmorgonen var likadan & inte blev det bättre av att det var nästan lika kallt inne i bussen som ute :( man såg riktigt hur folk frös på bussen & skulle man hålla i sig så var de iskalla, ingen värme alls liksom.. Jag var en isbit både mån & tis morgon när jag väl kom fram..

Denna kylan är fruktansvärd, jag tycker inte om den :( visst är det kallt ute men det hade inte varit så kallt om det hade slutat blåsa. Det är ett mirakel att man inte en dag bara blåser iväg :P haha!

Nu ser man verkligen framemot våren, värmen & sommaren :)



Kommentarer
Din Fredrik

ja det är svin kallt. jag är glad jag varit hemma idag

2011-02-16 @ 21:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback