Bra dag :)

Idag vaknade jag rätt tidigt, jag kunde ändå inte sova mer :P så det var bättre att stiga upp.. Idag har jag haft praktik 13.45-21 :) men fick sluta lite tidigare, där fanns absolut ingenting för mig att göra mer.. Imorgon är det upp & börja kl 7 igen :) men sen slutar jag också 11 så det blir en kort dag :)) sen är jag ledig fram till fredag eftermiddag :)) yey!

Dagen har i alla fall varit bra, den har bjudit på många goda skratt, samtal osv.. :) min handledare tycker det är roligt att jag har kommit in i allt, att jag fått bra kontakt med några av de boende, något som är väldigt viktigt när man jobbar så :) det är de boende som jag tar hand om mest, som har vant sig vid vem man nu är :P hehe! Kändes roligt när den ena frågade om jag & min handledare är där imorgon på morgonen ;) timmarna har bara sprungit iväg & idag har jag inte haft någon rast, men det gick bra ändå liksom :) nu känner man sig snart hemma där, alltså man vet hur det funkar & går till & nu har man så gott som träffat alla i personalen :) hehe! Då blir det en kort dag imorgon & på kvällen träffar man älsklingen ;) längtar!

Snart kommer kanske Alex förbi & ska kolla på datorn, vad som kan tänkas vara med den.. Uppdaterar sen igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback