Big Brother :D

Yey, ikväll börjar återigen Big Brother :) det är ett sjukt program som egentligen inte borde finnas men samtidigt sjukt kul att se, hur vuxna människor kan bete sig & rent av göra bort sig osv osv.. Jag har faktiskt kollat på det andra säsonger med, inte så mycket de som var de senaste, men lite ändå.. Jag kommer inte följa det varje dag, jag tänker inte hålla mig uppdaterad hela tiden, no way.. Jag kommer att se det när jag känner för det.. Jag är inte den som dräglar över att få se någon där inne, haha! Vill jag drägla över någon så tittar jag på min älskling ;)

Mamma & jag kollade på det ikväll, det är skoj att se där är folk från Skåne :D haha! Men jag tycker det spårar ut alltmer för varje säsong, så det är inget jag desperat måste kolla på liksom.. Men se det ibland det nekar jag inte till :) hehe!

Men seriöst, vad får folk att vara med där? Pengar & lite kändisskap för att skämma ut sig i tv? Är det värt det efteråt när man kommer ut från huset igen? Om jag så hade varit singel så hade jag aldrig satt min fot i det huset, även om det går att titta på så hade jag inte velat vara en av deltagarna, det är inte min grej liksom.. Och som det är nu tror jag inte ens älsklingen hade velat släppa in mig där, jag vet i alla fall att så länge han är med mig så hade jag inte velat se honom i Big Brother där allt möjligt kan hända...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback