Tror jag är lite ...

... besviken just nu faktiskt :( jag kan inte tala om varför men jag känner en liten sån känsla just nu springa omkring inom mig. Egentligen så bryr jag mig inte, men folk behöver inte säga en sak till mig, & sedan göra en annan. Då kan de meddetsamma säga det istället.. Jag vet inte om jag vågar hoppas & tro på något mer, det känns bara som att det är besvikelse hela tiden..

Detta är en bagatell jämfört med vad älsklingen går igenom just nu, jag vill finnas där för honom men jag vet inte hur jag ska göra för att kunna finnas där för honom, jag vet inte vad jag ska säga eller göra :O

Dock känner jag ändå en besvikelse, jag var så glad innan efter förmiddagens händelse, men nu känns det inte lika roligt längre, jag tappade den lilla glädjen jag hade för dagen.. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback