Älsklingen min <3

INGEN ska någonsin få göra illa min älskling, inte en chans för då får dem med mig & många andra att göra.. Jag kan slåss för honom om det så ska behövas för han ska inte behöva må dåligt p.g.a någon annan!!

Jag kommer göra allt jag kan för att finnas där för honom, så om han skulle vilja ringa mig mitt i natten så får han det.. Jag finns alltid där för honom & kan jag så hade jag kunnat åka till honom om det också skulle behövas..

Man är kanske inte alltid den bästa på att visa det men han vet innerst inne att jag alltid finns där, jag hoppas han verkligen låter mig finnas där med & låter mig få stötta honom till 110%.. Även om jag kanske inte alltid är bästa stödet, för att jag själv mår dåligt så gör jag allt jag kan, offrar allt för honom, han är min stora kärlek & ingen ska göra honom illa utan att komma undan!!

Jag älskar dig över allt annat, jag kommer göra allt för att det ska fortsätta vara vi två det finns ingen som kan ändra på det.. Det är du & jag, evig kärlek älskling..



Kommentarer
Sandra

Är det slut för i år då?? Eller?? Allt bra med dig?? Har du läst kommentaren som jag har lämnat till Fredde?? Kram Sandra

2011-02-20 @ 23:06:32 | http://sessan1.blogg.se/
Fredrik

Tack hjärtat de betyder mycket älskar dig

2011-02-21 @ 08:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback