Alla Hjärtans Dag <3

I min värld är det ingen viktig dag för mig, för i min vardag är det alla hjärtans dag året om <3 jag behöver inte en speciell dag för att visa min kärlek / uppskattning till någon lite mer, det kan nämligen jag göra vilken dag som helst liksom :)

Dem som tjänar mest på denna dag är alla affärer :P

Visst kan man göra något litet tillsammans med någon vän, sin partner, familj etc om man vill denna dag :) men jag är dock inte den som köper saker/presenter för att ge bort denna dag, det känns inte speciellt för mig, sen dessutom känns det inte som alla hjärtans dag idag ändå för mig, haha!

Min älskling kommer hem till mig sen, så vi ska äta lite middag sen blir det väl antagligen bio eller liknande ikväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback