7 Februari :)

Idag är det måndag, ny vecka med nya möjligheter & min andra LIA vecka :) idag började jag 07.00, så det var upp tidigt även om ögonen fortfarande gick i kors på mig, hade inte världens bästa sömn inatt :( men till min LIA kom jag fram, hehe! Den första timmen är alltid lugnast, innan frukosten fick jag & en boende oss goda skratt när jag skulle duscha henne :P dels såg det roligt ut när jag försökte gå med ett par gummistövlar som var fem storlekar för stora & sen var där vatten nästan överallt, haha! Men det gick jätte bra :D
Det var vår tur att fixa lunchen idag, jag såg nog knasig ut i förkläde & keps under tiden, hehe! Sen hjälpte jag den ena vid lunchen, hon var otroligt rörlig idag & personalen frågade hela tiden om jag klarade av det & det gjorde jag :) sen vill många vila efter maten, så det var rätt lugnt på avdelningen.. Vid halv två var det en rapport för de som jobbar kväll, sen skulle min handledare iväg så han sa åt mig att jag kunde gå när rapporten var klar :) det tackar jag för..!! Så jag tog bussen hem :) har haft en liten chatt vid 17-tiden, som förhoppningsvis nu kommer att lösa sig *håller tummarna*... Sen resten av kvällen kommer nu att bli lugn :))


Saknar min älskling sjukt mycket ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback