Älsklingen <3

Han är verkligen det BÄSTA som har hänt i mitt liv ;) han får mig att vilja stiga upp på morgonen, skulle man ibland känna sig lite nere så tanken på honom får det att kännas bra igen.. Jag saknar honom varje dag då vi inte ses, han finns i mina tankar dag som natt ;) jag har aldrig tidigare upplevt denna kärleken som jag har med honom, så den uppskattas verkligen på djupet & tas inte för givet ;) vi har det jätte bra & vi är mer förälskade än någonsin, eller jag är det i alla fall, mina känslor blir starkare för varje dag som går visst kan man känna lite rädsla ibland, att han kanske ser en snyggare & mer intressant tjej än mig, men innerst inne i hjärtat vet jag att det bara är mig han vill ha & att han inte vill byta ut mig ;) för det skulle jag aldrig göra mot honom, då skulle mitt liv krossas i små bitar :( då finns det ingen kärlek & inget liv mer...

Bara att se min älskling får mitt hjärta att smälta, hans fina ögon & underbart varma leende ;) det går inte att motstå, hihi..

Han tog mig med storm & vi har det så jätte bra, bättre än vad jag någonsin kunnat drömma om & så som det var i helgen vill jag alltid ha det :)) han är min ögonsten & kommer alltid vara min prins, i mina ögon är han perfekt & jag ser enbart honom, vill inte se åt någon annan heller :))

Jag kan inte tänka mig ett liv utan honom, det finns inte i min värld, jag vet inte vad jag gör om jag förlorar honom.. Vill inte ens tänka den tanken :(

Däremot kan jag, då jag ser honom som min framtid att en gång längre fram kunna tänka mig bo ihop med honom, jag tror att det skulle gå bra :) men den dagen ser jag inte nu, utan det kommer senare, ingen brådska med det men jag kan tänka mig det sen :)

Nu ska jag inte skriva så mycket mer än vad han redan vet om, hihi :) han kommer att nämnas många gånger i olika inlägg, han är nämligen en mycket stor del i mitt liv..

Tack för att du är den du är & för att du finns i mitt liv & för att du är MIN jag älskar dig över allt annat, det finns ingen bättre än dig & jag har aldrig haft det så bra som jag har det med dig ;)



Kommentarer
Din Fredrik

Älskar dig min prinsessa

2011-02-07 @ 23:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback