Söndag :P

Idag är det söndag & det är helgens sista dag :P haha! Vilket innebär att det är praktik igen imorgon bitti, men det ska gå an :) men måste imorgon med min handledare göra upp det bästa schemat för min egen del, vill inte skada min hälsa & sen dessutom får vi ju bara vara där 35 tim i veckan :P så imorgon ska det bli bra :D det hade varit skönt om jag fick morgon - eftermiddag, även om jag inte är en person som gärna går upp tidigt på morgonen, men man har mer möjligheter att göra saker på eftermiddagarna/kvällarna liksom :)

Idag ska jag göra vid i badrummet, jag ska dammsuga & tvätta av golven :) sen ska jag även plugga lite, så idag kommer jag att vara duktig :)

Nu ska jag börja med att äta frukost :) see ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback