Såå mys ;)

Som många vet så har jag varit sjuk sen i tisdags, känt mig riktigt seg & mör i kroppen, spydde två gånger i tisdags, huvudvärk, ont i nacken & det jobbigaste feber :( kände mig dock inte helt bra än, men febern var borta så jag gick till praktiken ändå.. När jag slutade åkte jag bort till Centralen, där fick jag vänta lite men sen kom det glädjande, min älskling kom med tåget ;) det var riktigt underbart att få träffa honom igen, har verkligen saknat honom :) vi tog bussen hem till mig :) vi var nere i källaren med tvätt, vi gjorde god mat, snackade med mamma & till maten blev det en film & därefter Let´s Dance & sen massor med mys resten av kvällen, hihi..

Idag sov vi lite längre, sen drog oss & tror vi åt frukost vid omkring halv ett tiden :P hehe, sen hade vi lite mys & började kolla lite på en film, hehe.. Senare var älsklingen helt borta, jag sa åt honom att vila lite för det behövde han :) samtidigt så gjorde jag vid maten, som även idag blev god :) tittade till älsklingen emellanåt, han är såå söt när han sover & den ena gången kollade han på mig så jag höll om honom en stund.. Jag tar gärna hand om honom, vill ju att han ska må bra :) jag vet att han hade gjort detsamma för mig.. Och sen är jag en person som tycker om närhet, det finns väl stunder då jag bara vill vara ensam men i överlag så älskar jag närhet ;) det är viktigt för mig & för alla människor.. Ja, jag läser Sinnenas Stimulering, där vet vi hur viktigt det är med beröring & närhet ;) även om jag alltid har tyckt om närhet..
Nu ikväll följde jag honom till Centralen & först missar han pågatåget :( sen det ena Ö-tåget stannar inte där han bor, det kör två dit men bara ett susar förbi så han fick ta det andra Ö-tåget istället.. Det kändes så ledsamt när han gått på tåget & jag tog bussen hem.. Men vi ses snart igen hoppas jag

En sak som är rätt komiskt faktiskt är: vi båda åker från Centralen, det tar lika lång tid för mig med bussen hem inom Malmö som det tar honom att åka tåget mellan Malmö-Höör, det är helt sjukt egentligen om jag ska vara ärlig.. :S jag menar, han åker ändå till Höör som ligger en bra bit från Malmö medan jag åker inom samma stad (Malmö) & räknar man fågelvägen så är den biten hem från centralen verkligen inte lång men med buss blir det, hahaha!


Tack för en underbar helg älskling Du kommer få ett eget litet speciellt inlägg imorgon, efter helgen känner jag att jag ville skriva det :) du kommer att förstå vad jag menar ;) hihi

Men alldeles snart ska jag stänga ner datorn, bädda ner mig i sängen & sova :) ögonen går i kors på mig :P



Kommentarer
Din Fredrik

ja vi hade de riktigt mysigt he he

2011-02-06 @ 08:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback