Nu vill jag ha ...

... vår & sommar :D :D det hade inte suttit helt fel med sol & värme nu :) bara sådär lagom, inte för varmt bara :P dels så att man slipper alla tjocka vinterkläder & jackan & dels för att det blir ljusare & mindre deprimerande :) Så våren får gärna lov att titta förbi snart :) hihi..

Det finns mycket jag ser framemot att få göra när sommaren kommer till oss :) längtar redan dit ;) denna sommaren kommer jag att bada mycket, passa på att göra många saker (även om det är så att jag kommer jobba) så har man ändå tiden till det :)

För det är som man säger, vill man något så tar man sig tid för det med ;)

Dock har jag hört på nyheterna att det ska komma lite mer snö :( det hoppas jag verkligen inte, jag fick nog av all snö innan nyår, det räcker minsann länge!

Det är bara så synd att man inte kan göra en liten resa i sommar :( något som jag verkligen hade velat, speciellt eftersom jag tar min examen i Juni :D :D men drömma kan man ju alltid göra.. Det finns inga pengar för min del för att göra sådant just nu så... Det blir ingen större examensfest heller :( jaja, ska inte hänga upp mig på det.. Jag är van vid att inte få fira när det är något stort som sker med mig, så det är lugnt :P



Kommentarer
Nina

Det med sommaren får vi se om den blir extrem på sitt sätt som vintern blev, eller så blir det en tråkig sommar med regn. Det blir spännande att se.. Nä, skämt och sido.. :P Det med din examen, det blir vad man gör det till. Du är duktig och flitig. Glöm inte det! ;)

2011-02-04 @ 07:01:10 | http://ninisssen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback