Tråkigt :(

Ja, idag var jag på läkarbesök men för att det inte ska bli fel alltid så struntar jag i att skriva om hur det gick & vad som kommer hända med mig nu :(

Annars har dagen varit tråkig, såå rastlös över att bara vara hemma & vila hela tiden.. Jävla sketna feber alltså.. Kollade tempen innan & då hade den gått ner lite, så jag tänkte det var bra att röra på sig så jag plockade undan hemma, diskade, dammsög, men jag tog det i långsam takt så jag inte blev sämre :) febern börjar släppa alltmer nu, så imorgon är det LIA för min del igen :D yey! Ska ha ett enskilt samtal med min handledare så troligtvis kommer jag få byta både avdelning & handledare! Så imorgon får jag se hur det kommer att gå :)

Nu ikväll har det varit lite jobbigt, blev påmind om en sak som faktiskt gjorde mig ledsen igår.. Jag tänker inte ens skriva om vad, tänker inte säga hur jag blev ledsen heller, men det blev jag :( för det kändes minsann att läsa en sådan sak.. Vet en killkompis som var i ungefär likadan situation, men där berättade tjejen det till honom öga mot öga & jag såg hur det kändes för de båda... Nog om det, tyvärr så känns det än, för att det har diskuterats ikväll men jag står för det så..

Det blir inte så mycket ikväll, väntar på att min energi ska komma tillbaka, annars gör jag mitt bästa imorgon på LIAn ändå :) efteråt ska jag hem till mormor & fika :) då ska även älsklingen med ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback