Nog för denna ...

... onsdag för min del! Huvudet exploderar nog snart på mig, eller den högra sidan i alla fall, det känns nästan så :( jävla skit detta ska vara då..
Vissa har sagt att det kan vara migrän, andra har sagt att det kan vara p.g.a nervsystemet som kan ha blivit skadat då jag gått så länge med obehandlad b12 brist innan jag fick medicin för det.. Jag tänker inte ens på det, jag gör allt för att få ner febern, det är just nu det viktigaste för min egen skull liksom..

Men nu ska jag i alla fall avsluta bloggandet för denna dag :) ska snart krypa ner i sängen & sova lite, ska ju upp till läkaren imorgon, hehe.. Det känns lite nervöst men det ska nog gå bra...

Natti Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback