Tankar

Varför blir det alltid att man får lite mer tankar när man är sjuk? :O det är något jag faktiskt inte förstår nämligen.. Man kan få tankar i normala fall med, men när man är sjuk så dyker tankarna upp ännu mer.. Nu menar inte jag på något specifikt, utan bara på allt möjligt, haha! Det har varit så för mig idag, det har farit runt en massa tankar i huvudet på mig, mycket angående studier & relationer till andra.. Det måste ske en förbättring snarast, det ska rensas bland folket man "känner", haha!

Får man egentligen lov att fråga en simpel sak om man inte förstår utan att det ska tolkas som att man tror en massa?? :O jaja, jag tänker dock inte hänga upp mig på en liten skit sak, men det får mig att undra om man kommer våga fråga något utan att det ska tolkas på det sättet... Eller så får man tolka det utifrån hur man hör/läser saker istället :(


Nu är vi ensamma hemma igen :D vilket känns jätte skönt faktiskt.. Men ack vad det är att göra vid här nu, så det får jag ta tag i när jag ÄR frisk igen!! För som jag mår just nu, orkar jag verkligen knappt någonting :( jag försöker röra på mig även om det tar emot mycket, men jag har valt att trots febern så ska jag vara vaken under dagen men sova på natten :) annars sover jag inte inatt nämligen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback