Nerbäddad :(

Jag tänker faktiskt inte gnälla, för detta kunde ha varit värre :P jag har haft mycket problem med magen & sen allt som skedde med min extrema b12 brist osv, men trots hur jag än har mått så har inte det hindrat mig från att göra saker, studera, jobba, vara på praktik osv osv.. Det enda som hindrar mig är när jag får feber & det är vad jag har fått dessa två dagar :( & jag tror att jag har hade feber i måndags med för jag började känna av detta i söndags.. Feber, mör i kroppen, orkelös, huvudvärk & ont på hela högra sidan på huvudet & ner mot nacken så kan knappt vända huvudet utan att det gör ont osv..

Ska till läkaren imorgon angående mina svårigheter att svälja maten jag äter, så tänkte ta upp detta med, dock känns det nervöst att gå dit imorgon, men det kommer nog gå bra..

Jag har legat nerbäddad i sängen & kollat på två filmer, skräck faktiskt :) men den ena hade jag inte velat se själv, men det fick gå denna gång :P ska försöka röra lite på mig, inte bara ligga still i sängen, utan gå runt lite, sitta upp, även om det efter en stund blir jobbigt :/

Skriver mer sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback