27 Februari

Godmorgon denna söndag! Inatt sov jag sådär, har vaknat till ett x antal gånger av oro i kroppen! Tankar om det som hände igår har farit runt som en tok i huvudet på mig under nattens timmar.. Ångest, pinsamhet över händelsen är de stora orden att beskriva känslan..

Idag blir det en lugn dag, tänkte passa på att skriva lite i sinnenas stimulering, så är det också blir klart & så ska jag plocka undan lite hemma, hade jag tänkt.. Sen ska jag skriva ner lite förändringar som kommer att ske nu :) men för att det ska kunna ske så måste andra respektera mig för den jag är & inte gå efter hur de vill att jag ska vara..

Nu hoppas jag snart att det börjar bli vår, att vi kommer få lite sol & värme :) längtar tills sommaren kommer :D även då det finns möjligheter att kunna gå på tivoli, åka karuseller & gå på marknader, mee like ;)

Man saknar det när man ser bilden från i somras :) det var en rolig dag faktiskt, även om det var planerat in annat egentligen! Men saknar det ändå, förhoppningsvis så hittar man någon som också tycker om de sakerna som man kan ha sällskap med ;) Det finns mycket jag skulle vilja göra denna sommaren, men vill inte ensam, så får se om det blir en bra sommar eller inte när den väl kommer :D

Nu ska jag fixa annat, hörs sen igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback