26 Februari

Gårdagen var mysig ;) det började med att jag skrev en tenta i typ fem timmar, det kändes som att man hade skrivit en roman, men förhoppningsvis duger det & att jag har klarat den *håller tummarna*... Efter tentan tog jag det lugnt, kopplade av med en varm dusch, kollade lite på tv & njöt av ledigheten.. Sen mötte jag mamma & älsklingen nere på centrum, handlade lite inför maten osv..

Sen gick älsklingen & jag på bio, vi såg Gullivers resor :) filmen var helt okej, den var bra, man fick sig ett par skratt genom filmen :D det var så mysigt, både innan, under & efter filmen.. Jag kände hela tiden glädjen & pirret inom mig att jag var i älsklingens sällskap, att jag fick vara honom nära.. Allt kändes såå bra :) vet inte vad han känner om det, men jag kände så & känner det fortfarande, det är så det ska vara, eller hur älskling kan vi ha det så!? ;)

Efter bion körde vi hem till mig, satt & snackade lite med mamma, sen gick vi & la oss för att jag skulle upp tidigt till praktiken. Det blev ju så klart mys innan vi somnade & det kändes så skönt att få somna bredvid honom, drömde inte någon mardröm inatt :D var dock varm, vet jag sa åt honom under natten när han ville hålla om mig, men det fick han lite senare ändå ;) hihi..

Imorse skedde det som jag länge har varit rädd för, då menar jag verkligen rädd för senast då jag hade det försökte jag ta livet av mig (för några år sen).. Jag fick ett nervsammanbrott & det skrämde mig själv :O jag var så stirrig att det inte gick att prata med mig, jag hade värsta paniken i kroppen, jag skakade, det jobbigaste var att jag grät hela tiden :( jag visste inte vart jag skulle ta vägen.. Älsklingen var snäll & stod ut med det, skämdes att han behövde vara med när det skedde :( känner mig såå dum nu!! Efter en lång stund blev jag lugnare, men ändå kunde jag inte sluta gråta, jag var fortfarande svag i kroppen.. Vi körde hem till mig igen, åt frukost tillsammans, sen körde han till sitt jobb.. Jag hade gärna haft honom kvar men vill att han ska jobba osv istället..

Det dröjde inte länge förrän det skedde igen, men denna gången fick jag en riktig panikångestattack :( den bara kom från ingenstans & jag visste inte heller hur jag skulle stoppa den.. Efter sådär 40 min så låg jag i bara underkläder på golvet, då var jag så varm att jag inte kunde ha några kläder på mig.. Mitt hjärta bankade i 190, jag hade min smärta i magen, som gjorde skit ont & jag kan ju inte ta smärtstillande, för älsklingen har gömt de, så jag får stå ut med magsmärtan istället.. Jag la mig på sängen för att vila en stund, lugna ner mig helt, men då fick jag en gråtattack, men lyckades somna & vaknade 1,5 timme senare :) under dagen har jag varit nere & hängig men familjen har varit här, så jag slapp vara ensam (är det sista jag ska vara nu).. Mamma pratade även min handledare, som verkligen är hur snäll som helst.. Så vi ska ha ett samtal på tisdag, med tanke på hans reaktion så har nog min lärare redan nämnt något för honom, skulle inte förvåna mig, hehe!

Ikväll har jag kollat lite på film, en mycket märklig film med ett konstigt slut :( saknar älsklingen så sjukt mycket. Jag förstår inte hur han orkar med att vara med mig när jag mår som jag gör :O men jag skulle aldrig lämnat honom & mina känslor hade inte förändrats om det vore han i denna sitsen, älskar honom över allt annat nu ska jag blogga lite & sitta vid datorn innan jag ska sova :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback