Mår skit :(((

Alltså seriöst, vad är det frågan om, börjar jag att bli sjuk?? :( det hoppas jag verkligen inte, för då kommer jag att få panik.. Och nej jag har INTE kräksjukan om folk nu tror det, jag vet att det går runt bland folk men jag har inte det så..

Jag har spytt två gånger idag, den ena gången efter att jag försökte äta något & den andra gången efter att jag drack lite juice :( helt sjukt juh & känner mig så mör & seg i hela kroppen & en fruktansvärt irriterande huvudvärk. Nu har jag börjat få ont igen när jag sväljer maten, som om den fastnar i halsen, sen måste jag skölja ner med dricka för det ska åka ner & det gör riktigt ont ska jag säga er :( ringde ner till vårdcentralen & har nu fått en tid :) jag har haft detta en gång tidigare, då spydde jag upp maten jag svalde, för den fastnade & ville upp igen, hade feber & fick en inflammation..

Nu har detta problemet med svälningen kommit tillbaka :( sist jag var hos läkare kände han & trodde det var ett brock (stavas?), men har inte hört något från honom än, så nu ska jag gå till den läkaren som jag litar på :)

Jag hoppas att det känns bättre imorgon, för jag vill inte missa min LIA, idag var jag ledig (sjuk på min lediga dag, not trevligt, haha), men vi får se imorgon :P

Jag har ju sen snart 3 år tillbaka stor b12 brist, vilket även sänker immunförsvaret, så jag har lätt att få virus, förkylningar osv.. Det känns som att jag börjar få feber :( jag ska iaf inte gnälla eller något, för jag är snart på benen ordentligt igen.. :) yey!

Hade verkligen velat ha älsklingens sällskap nu ;)




Kommentarer
Nina

Du kämpar på i din takt, så ska du fortsätta göra. Stressa inte.. Det gör inte saken bättre. ;)

2011-02-02 @ 09:33:05 | http://ninisssen.bloggplatsen.se
Din Fredrik

Önskade jag kund evara där och ta hand om dig

2011-02-02 @ 15:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback