24 Februari :)

Godmorgon :) inatt har jag väl sovit någorlunda, drömde lite märkligt men det var ingen hemsk mardröm som igår. Men har fått sova lite i alla fall, vilket alltid är bra men är ändå så trött i kroppen!

Igår kväll spelade jag betapet med älsklingen & hans mamma :) därefter skulle jag sova, men då satt jag upptagen med annat istället, det gick inte att gå därifrån förrän jag inte kände något i magen mer.. Det var längesen jag fick det anfallet, men då det händer så blir jag alltid så hungrig :O men jag ville inte äta vid halv ett inatt..

Nu är jag i alla fall vaken :) ska försöka käka lite mannagrynsgröt, det brukar slinka ner på morgonen, sen är det plugga som gäller & i eftermiddag ska jag ta en omgång med dammsugaren :P haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback